simsremmen - En blogg om sims

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Livesändiningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Emma - 9 januari 2013 19:35

Haloj!

Missade livesändningen igår för jag var o köpte skriskor. J*kla dumma lärare som meddelar att det är skriskor på gympan dagen innan! Jag har istället suttit i mitt rum sen jag kom hem o tittat (jag reste mig för att äta middag EN gång). Inget TS3 "Fan" har säker missat att han (vad-han-nu-än-hette som precenterade hela grejen) berättade om TRE FLER SPEL förutom University Life och 70, 80 o 90-grejen.

Jag hade inte föreställt mig att Univerity Life (någon som vet vad det ska heta på svenska? Universitetsliv borde det väll heta?) skulle vara så. Vad jag kommer ihåg av TS2 var att det inte fanns något annat än det där huset som man bodde i (rätta mig om jag har fel), och att man hade pytterum för en person. Det var ett tag sen TS3 kom ut nu. Vänta lite, ska kolla. Nähä, det ville dem inte tala om... Jag tror jag var åtta när jag började spela o jag fyller 12 snart, så 12-8=4 2013-4=2009. Sims kom ut 2009! Herregud vad längesen!

Iaf så berättade han-som-jag-inte-kommer-ihåg-namntet-på som sagt om tre andra spel. Ett av dem var Island paradise, som man ska kunna åka båt mellan olika öar/världar. Vad jag förstod skulle man också kunna bygga sin egen båt och kunna bo på denna.  

Ett annat var ett prylpaket som de inte hade kommit på namn ännu, jag kom inte ihåg vad det var i... Sedan kom det (för mig iaf) största avslöjandet! Ett framtidsexpantionspaket! Vem vill inte ha det? Hela livesändningen var otroligt kul att kolla på och ni som inte sett den ska trycka >>>HÄR<<< för att se den!!!


Ses!

Imorgon kanske jag gör ett inlägg om University Life!

Hajsvajs

länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Emma - 24 maj 2013 07:30

Haloj! Nu var det vääääääääääääääldigt länge sedan jag gjorde ett inlägg, men jag har hållit på med vårt skolarbete ända tills i tisdags. Jag har inte hunnit skriva något då, och nu vet jag inte om jag vill längre... ...men jag skapede istä...

Av Emma - 21 april 2013 14:45

Haloj! För ett tag sedan fick jag en fråga, och jag har tänkt visa denna fråga nu. Asuka, hon som frågade, skrev så här: Jag svarade, om du vill se det hittar du det här, men jag svarar nästan likadant här Varför jag skriver visar de...

Av Emma - 21 april 2013 14:00

Halloj! Jag är ledsen att det har varit sjukt dålig uppdatering, men jag har inte hunnit (även om jag lovade ett, i påskas), så det blir ett extra långt nu istället.Jag har faktiskt inte ens spelat sims sedan i påskas. I skolan (egentligen hemma...

Av Emma - 29 mars 2013 09:06

Haloj! Nu kommer äntligen ett inlägg om min egen utmaning eller tävling: Legasy the genes. Jag förkortade det LTG, för annars blir det jättelångt. Min första familj blev lite konstig, därför fick jag börja om. Min nya familj heter fami...

Av Emma - 28 mars 2013 14:52

Haloj!   Först måste jag säga (eller skriva) GLAD PÅSK PÅ ER ALLA! Jag är avis på alla er friska människor, ni får gå o vara påskkärringar (om ni vill), men jag är fortfarande sjuk.    Men jag lovade (eller något liknande iaf) att det sku...

Presentation


Hej!
Kul att du hittat till min blogg!
Den här bloggen handlar om sims 3 &sånt.
Hoppas du vill läsa den!

Frågalåda - Fråga mig!

5 besvarade frågor

Undrar du något? Det är bara att fråga på! Jag svarar så fort och gott jag kan! Om du av någon anledning inte vill att din fråga ska komme upp på bloggen kan du alltid mejla mig på simsremmen.gmail.com, där jag också svarar så fort ogott jag kan!

Omröstning

Vad önskar du att man kunde göra i sims?
 Flyga
 Bli osynlig
 Stå på händer
 Ha tre eller fler olika jobb
 Ha en familj som bor på olika tomter, men styrdes samtidigt
 Komma in i grannlägenheterna när du bor i en lägenhet
 Spela utan buggar
 Något annat
 Vet inte
 Det är bra som det är
 Spelar inte ens sims

Sök i bloggen

Mejl!

Vill du mejla mej frågor istället för att skriva frågorna i frågerrutan där alla kan se dem?

Behöver DU hjälp med något på DIN blogg?

Vill DU ge mej ett tips, eller vill DU att vi ska göra länkbyte? Mejla mig om vad du vill simsremmen@gmail.com

 

Gästboken ♥

Besöksstatistik

Nedräkning

Do you not understand this?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Regler

Visst ska en blogg egentligen inte behöva några regler?

Det är vad jag tyckt förrut, men nu har jag förstått att det inte är så.

1. Du får aldrig, aldrig skriva något elakt eller kränkande riktat mot någon annan.

2. Du får gärna skriva vad du tycker, men fundera först, kan jag skriver få en negativ effekt? Varför i så fall?

3. Om du ser en kommentar du irriterar dig på behöver du inte skriva något otrevligt tillbaka, jag fixar det! Om du märker att jag inte tar bort kommentaren eller säger till den som skriver något taskit kan du alltid mejla mig!

3. Skriv inte kommentarer eller liknande med bara reklam för din blogg, om du vill göra det kan du passa på när du har en fråga eller liknande!

4. Tala om för mig att du lånar/tar mina bilder så att jag vet det! Du får gärna skriva att det är mina också!

Andra simsbloggar

RSS

Cloudy With A Chance Of Sun

Kompisars bloggar

♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ Myspace Falling Objects ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥

Skapa flashcards