simsremmen - En blogg om sims

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Emma - 15 februari 2013 20:11

Haloj!


Jag tänkte bli lite inspirerad av våren och fixa ny design till bloggen... Även om det inte är vår på ett tag!

Jag har iaf gjort i ordning (just nu) tre headers, och eftersom det inte är meningen att jag ska njuta av bloggens utseende, så får ni ta och säga vad ni tycker!


Den första:

 

Det kommer inte vara grön bakgrund, utan "bakgrunden" till hela sidan (får se vad det blir). Hoppas ni gillar den här... Blev ganska nöjd själv, fast jag kunde inte hitta några bilder som jag inte använt (och jag vet att ni sett alla utom två).

Här är nummer två:

 

Den enklaste... Den är ganska tom, men den kändes väldigt vårig....

Den tredje:

 

Den här har jag jobbat längst med, men jag är inte säker på att den blev bäst..!

Den här kommer inte heller ha grön bakgrund.


Jag tänkte starta en omröstning där ni kan rösta på vilken ni tycker. Nej, på måndag eller söndag gör jag det, för då kanske jag har gjort fler! Än så länge får ni nöja er med kommentarsfältet!!!   


Igår var det förresten livesändning, där de visade lite mer om Island Paradise och svarade på en del frågor om Universitetsliv. För er som missat den tryck >>>HÄR<<<

Husbåten var cool!!! Och det såg kul ut när han styrde den! Det där allt-i-ett-badrummet var också cooooooolt! Vad tycker ni? Fast det var trist att vi inte fick senär de spelade Universitetsliv!


Nu får ni önska mig... hm... god tur, för jag har nämligen fixat så att EA vet vad jag har för lite problem... Jag hittade nämligen inget annat. Kanske inte så intressant för er, men jag kommer inte starta sims förrän alla är installerade... Jag är nämligen lite rädd för att det kommer bli missbildat utan den   

Tänk om det ändå blir missbildat..!   

Detta kanske påverkar er lite mer...


Okej, då är det dags   


Ses!

Hajsvajs

länge!



Presentation


Hej!
Kul att du hittat till min blogg!
Den här bloggen handlar om sims 3 &sånt.
Hoppas du vill läsa den!

Frågalåda - Fråga mig!

5 besvarade frågor

Undrar du något? Det är bara att fråga på! Jag svarar så fort och gott jag kan! Om du av någon anledning inte vill att din fråga ska komme upp på bloggen kan du alltid mejla mig på simsremmen.gmail.com, där jag också svarar så fort ogott jag kan!

Omröstning

Vad önskar du att man kunde göra i sims?
 Flyga
 Bli osynlig
 Stå på händer
 Ha tre eller fler olika jobb
 Ha en familj som bor på olika tomter, men styrdes samtidigt
 Komma in i grannlägenheterna när du bor i en lägenhet
 Spela utan buggar
 Något annat
 Vet inte
 Det är bra som det är
 Spelar inte ens sims

Sök i bloggen

Mejl!

Vill du mejla mej frågor istället för att skriva frågorna i frågerrutan där alla kan se dem?

Behöver DU hjälp med något på DIN blogg?

Vill DU ge mej ett tips, eller vill DU att vi ska göra länkbyte? Mejla mig om vad du vill simsremmen@gmail.com

 

Gästboken ♥

Besöksstatistik

Nedräkning

Do you not understand this?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Regler

Visst ska en blogg egentligen inte behöva några regler?

Det är vad jag tyckt förrut, men nu har jag förstått att det inte är så.

1. Du får aldrig, aldrig skriva något elakt eller kränkande riktat mot någon annan.

2. Du får gärna skriva vad du tycker, men fundera först, kan jag skriver få en negativ effekt? Varför i så fall?

3. Om du ser en kommentar du irriterar dig på behöver du inte skriva något otrevligt tillbaka, jag fixar det! Om du märker att jag inte tar bort kommentaren eller säger till den som skriver något taskit kan du alltid mejla mig!

3. Skriv inte kommentarer eller liknande med bara reklam för din blogg, om du vill göra det kan du passa på när du har en fråga eller liknande!

4. Tala om för mig att du lånar/tar mina bilder så att jag vet det! Du får gärna skriva att det är mina också!

Andra simsbloggar

RSS

Cloudy With A Chance Of Sun

Kompisars bloggar

♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ Myspace Falling Objects ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥

Ovido - Quiz & Flashcards