simsremmen - En blogg om sims

Alla inlägg den 24 maj 2013

...

Av Emma - 24 maj 2013 07:30

Haloj!


Nu var det vääääääääääääääldigt länge sedan jag gjorde ett inlägg, men jag har hållit på med vårt skolarbete ända tills i tisdags. Jag har inte hunnit skriva något då, och nu vet jag inte om jag vill längre...


...men jag skapede istället en ny blogg på blogger, eftersom jag

  1. trodde (och tror) jag kunde få lite mer insperation att göra några inlägg.
  2. ÄLSKAR att fixa grejer, och där kan man göra lite mer som man vill.
  3. tycker att det blir enklare om den hör ihop med min mejl, jag har två, o den andra är min vanliga som jag kollar oftare, o då kan jag bara gå in på blogger.
  4. kanske ändrar mig, o det är lätt där, för man kan spara hela grejen i datorn.

Det är några grejer...

Själva bloggen heter simsremmen.blogspot.se, och där kommer jag att lägga in mina gamla "viktiga" inlägg som jag kan fortsätta på, t ex. om familjen Groj, men de behöver man ju inte läsa, jag kommer göra färre, men långa, inlägg om saker jag redan haft. Det är dessutom lätt, så jag kan göra ett annat inlägg också!

Hoppas det är okej ändå!


Ses på simsremmen.blogspot.se!

Hajsvajs

länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Kul att du hittat till min blogg!
Den här bloggen handlar om sims 3 &sånt.
Hoppas du vill läsa den!

Frågalåda - Fråga mig!

5 besvarade frågor

Undrar du något? Det är bara att fråga på! Jag svarar så fort och gott jag kan! Om du av någon anledning inte vill att din fråga ska komme upp på bloggen kan du alltid mejla mig på simsremmen.gmail.com, där jag också svarar så fort ogott jag kan!

Omröstning

Vad önskar du att man kunde göra i sims?
 Flyga
 Bli osynlig
 Stå på händer
 Ha tre eller fler olika jobb
 Ha en familj som bor på olika tomter, men styrdes samtidigt
 Komma in i grannlägenheterna när du bor i en lägenhet
 Spela utan buggar
 Något annat
 Vet inte
 Det är bra som det är
 Spelar inte ens sims

Sök i bloggen

Mejl!

Vill du mejla mej frågor istället för att skriva frågorna i frågerrutan där alla kan se dem?

Behöver DU hjälp med något på DIN blogg?

Vill DU ge mej ett tips, eller vill DU att vi ska göra länkbyte? Mejla mig om vad du vill simsremmen@gmail.com

 

Gästboken ♥

Besöksstatistik

Nedräkning

Do you not understand this?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Regler

Visst ska en blogg egentligen inte behöva några regler?

Det är vad jag tyckt förrut, men nu har jag förstått att det inte är så.

1. Du får aldrig, aldrig skriva något elakt eller kränkande riktat mot någon annan.

2. Du får gärna skriva vad du tycker, men fundera först, kan jag skriver få en negativ effekt? Varför i så fall?

3. Om du ser en kommentar du irriterar dig på behöver du inte skriva något otrevligt tillbaka, jag fixar det! Om du märker att jag inte tar bort kommentaren eller säger till den som skriver något taskit kan du alltid mejla mig!

3. Skriv inte kommentarer eller liknande med bara reklam för din blogg, om du vill göra det kan du passa på när du har en fråga eller liknande!

4. Tala om för mig att du lånar/tar mina bilder så att jag vet det! Du får gärna skriva att det är mina också!

Andra simsbloggar

RSS

Cloudy With A Chance Of Sun

Kompisars bloggar

♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ Myspace Falling Objects ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥ ♥ The Sims 3 ♥

Ovido - Quiz & Flashcards